Tema: Re: Koki paklota laminatui rinktis?
Autorius: Salamaleikum
Data: 2010-03-29 12:56:20
o ant kokio dejai, skaiciau kazkoks lietuviskas yra pigesnis jis tipo
prastesnis (nes atseit jau ne plausai medzio o visos atplaisos didziausios,
kas neduoda minkstumo ir panasiai). Kazkoks yra konkretus pavadinimas ar
gamintojas? Tai zodziu ieskau 5 mm lakstu, tik dar reikia issiaiskint kokio
gamintojo :)