Tema: Re: Elektros ivadas sode
Autorius: MinVodai
Data: 2010-03-29 12:51:08
pasidalinsiu patirtimi :)
Soduose elektra isivedinejau, kaip priklauso, nuo stulpo (stovincio gatveje)
iki namo.
Tariausi su pirmininku, ale dar rodziau statybos projekto Elektrine dali,
bet...  sake atvaziuos elektrikas, JIS daugiau supranta, JAM ir parodyk :)
Ok, parodziau, sukirtom rankom = 600Lt, galingumas maximaliausias 4 kW.
Atvaziuoju vakare, ziuriu elektrikas trifazi atvedes :D  jooooo  galvoju,
vat JIS tikrai supranta brezinukus :) Bet man tik geirau nuo to ;)  tai vat
taip su tais sodais ;)
junkis dabar, abejoju ar tokias klaidas darys RST, VST....
dabar soduose, kaip bulves dalino elektra ir galvos nesuke...  beje ir
mokedavau uz el. kas antra menesi.
Prie RST (bent jau pas mus bus rytai) taip nebus :)  Bet cia nieko blogo
nematau. tik vat idomu, ka RST man pasiulys, kai pagal projekta reikalaujama
14 kW, o dabar duoda tik 4 kW??  Vakarais lemputes, kaip geroj diskej :)
vat tokia pas mumis "ukininko" dalia :)  bet as tikrai nesiskundziu, atgal i
miesta nebegciau

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4981 (20100329) __________

http://www.eset.com