Tema: Re: Kaip vadinasi skaitliukai, kurie kisasi i rozete ir matuoja konkretaus prietaiso suvalgomas kwh?
Autorius: Satrapas
Data: 2010-03-29 12:38:06
Nu tai su kokiu psu calculiatorium gali mazdaug pasiskaiciuoti
http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp

Turejau as energymetry toki
http://rcl.lt/index.php?id=2&lang=lt&begin=0&acc=show&c_=ENERGIJOS+S%C0NAUD%D8&t_=ENERGIJOS+S%C0NAUD%D8&m_=&d_=&pcode=ATSE05&pmode=kat&frame=3
nu kazinau rode jis lyg ir teisingai.Ne ant vieno prietaiso nepastebejau kad
rodytu kazkokia neteisybe.
Vat tik budincio rezimo jis ten turbut nemoka pamatuoti.Nes kai kuriose
vietose man liko klaustukai.
Ai nu ir dar po savaites naudojimo jis man sugedo :)