Tema: Re: Tujos ar kitokios gyvatvorės
Autorius: Alv
Data: 2010-03-29 09:51:42
Auga mano krumas (gyvatvore is to krumo dar tik dauginama) jau 15-20 metu,
pietines saules nienas neuzstoja, karpomas drastiskai, kad forma nesikeistu,
visa laika tankus ir gerai atrodantis. Ne karto neapsalo, neisdziuvo (nors
beveik smelyne auga). Aprasymas http://www.rojaussodai.lt/tema.php?s=520 gal
ir baugina, bet patirtis mano rodo, kad nera taip baisu...