Tema: Re: grindu betonavimo kaina?
Autorius: Gintas
Data: 2010-03-28 20:52:17
gal gali chebrytes kontaktus duot?  Giminaitei Siauliuose dare-bute, apie 40kv, supute i 4 auksta . Idealiai padare per 4 val su visais pasiruosimais. Nerandu telefono nors tu ka, nes dar vienam reikia. Kainos nepamenu, taciau nesikandziojo. Tik zvyro tinkamo reikejo parupinti salia daugiabucio, kad kiek sukele rupesciu.....