Tema: Re: pasalas ir griovio kasimas kabeliui
Autorius: Pavidalas
Data: 2010-03-26 15:07:57
dabar tingiu skaityt, bet manding kad nebuvo numatytos. pries kaledas buvo
zadeta per 60 dd pakloti. taigi sutartis taip sakant ziemine, taigi tiketina
kas salta bus. vat man atrode kad kai salta tai dar patogiau tokius darbus
daryt su technika, o ne paskui skesti molyje. tik kad sniego daug buvo tai
cia gal ir trukdis. ciortas zino.
o del delspinigiu tai as nesivazosiu, man elektros reik. galvoju gal prasyti
rst kad kreiptusi i kitus rangovus. bet tai gali uztrukti ne trumpiau.  nu
vienzo...