Tema: Re: Apie CFL lemputes
Autorius: virgelis
Data: 2010-03-23 12:01:04
nezinau kokiam lygyje aiskinti pvz apie balta sviesa. Ji visa laika yra
keliu spalvu suma. Ta zmones ir padare naudodami skirtingas medziagas
sviesos diodo strukturoje kad gautu tam tikra spalvu kreive(tas ir duota
tavo nurodytoje nuorodoje, kur parodyta baltos sviesos diodo kreive- prisegu
paveiksliuka kas neranda)
Iki smulkmenu straipsnio nenagrineju, bet manau jis geras. Tik, velgi
nerandu as jame tokiu sakiniu kad butu spinduliuojamas UV. Dar kart
pasikartosiu kad UV yra 200-400nm eiles sviesa. Velgi pasikartosiu kad
prisegtame balto sviesos diodo grafike tai yra mazas dydis, kuri priskiriu
prie nereiksmingu palyginus su sviesos diodo isskiriamu pagrindiniu sviesos
srautu.
Jei nesunku pakopink savo duotojoje nuorodoje sakini apie sviesos diodo
spinduliuojama ultravioleta. Atsiprasau as neradau(prisipazystu ne 100%
atidziai skaiciau).
Bet manau taupydami viens kito laika nedarysim darbo du kartus. Idejai
nuoroda kurioje matei kur apie tai parasyta-taigi tau pakopint bus greiciau,
negu man surast. Tada bus galima padiskutuoti apie ka ji bus ten ir koks UV
lygis.
Virgelis