Tema: Re: uzpyle grezini, ka daryti?
Autorius: deedzey bonka
Data: 2010-03-22 16:21:51
Man tai aiskino , kad tas dangtis specialus tam ir reikalingas, kad oras pro
ji galetu ieit iseit. Ten gi vandens stulpas, kurio aukstis tai krenta
staigiai tai vel uzauga. Staigiai keiciasi oro turis viduj. Ir be to
grezinio virsus turi but virs zemes pagal viska o ne suliny. Tam juk yra
spec. adapteriai, kad pajungima po zeme padaryt normalu be jokiu suliniu.