Tema: Re: tvoros pamatas
Autorius: gintasma
Data: 2010-03-22 14:59:48
velyva rudeni dariau, tai TOTAL gavosi 1 beginis metras - 71 Lt. (30+41)
i tai iejo:
1. su bobcat skyliu grezimas kas 2,5 metro visame perimetre (giliai, pas
mane per durpe iki tvirto pagrindo ~2,5 metro greze)
2. skyliu uzpylimas betonu
3. armatura, stulpai 60x60, dangteliai stulpams uzdengt, gruntas, dazai.
4. zvyras, cementas, klojiniai
5. darbas (30 lt/m)

skyles i zeme greze 40 cm diametro, klojini dareme  ~40 cm aukscio, 15 cm
plocio