Tema: Re: vandens filtras
Autorius: Aurimas
Data: 2010-03-20 11:30:03
Nugeležinimo filtrai, tik neklausyk tų, kurie norės tau prastumti minkštinimo filtrus, nes geležies nenuims ir kvapo blogo neišnaikins. Čia kalbu apie tai, kad tu statysi visam namui, o ne tik virtuvėje. Kaina panaši, kurią minėjai. Imk paprasčiausią nugeležinimo filtrą su auto prasiplovimo funkcija, o prieš statant aišku paminėk, jei statysi kompanijoj, kad vanduo turi kvapą,  tuomet įrengs oro pasiurbėją ir gausi išvėdintą be jokio kvapo ir geležies vandenį.