Tema: Re: buitine technika
Autorius: Nemo
Data: 2010-03-18 10:37:37
nemanau, kad tai jūsų, kaip pardavėjų  problema, bet mano Liebherr
šaldytuvas, pirktas iš jūsų, su "nerūdijančio plieno" paviršium - negausiai,
bet pradėjo rūdyt, nors valom jį su stainless steel valikliais. teko girdėt,
kad ne man vienam su liebherriu taip atsitiko. šitam reikalui yra kokia nors
garantija, o gal kas turi pasiūlymų, kaip tas rūdis pašalinti?