Tema: Re: Padekite issirinkti granulini katila
Autorius: AMB
Data: 2010-03-18 09:40:20
as irgi renkuosi granulini. daug domejausi, ir visgi kogero geriausias
variantas butu ling arba ling duo. jis moka ir valdyti ketursaki.
kombinuotas blogiau, kad jo naudingumo koef. bus mazesnis, negu
nekombinuoto. uz tokia kaina kaip tu nori su automatiniu uzdegimu pamirsk.
kitas klausimas ar noresi deginti grudus? siaip jeigu katilas tinka angliai,
tai jis prasciau degina granules, o grudus dar prasciau. tau uztektu 15kw
katilo.