Tema: Re: OT Statybine paroda
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-03-13 16:48:27
:)
kiekvienam savo, Jus ten Vilniuje gal turit geresnes parodas, o mums -
Kaunieciams tik trupiniai nuo stalo. Bet irgi gerai kai kruva firmu vienon
vieton susirenka. ...Va mane pavyzdziui domina purskiama prilimpanti puta
apsiltinimui, zinau, kad yra uzdaromis ir atviromis "akutemis". Daugiau
nieko nezinau, neklausinekit. Brangi, 400LT/m3 bet kai kur netelpu ilist tai
kito pasirinkimo nelabai yr...
Kovo 24-27 dienomis Kaune, Sporto maniezo patalpose, Visinskio gatveje
(privaziavimas galimas ir is Aukstaiciu, salia vandentiekio)