Tema: Re: Kokio laido storio uztenka paprastom rozetem
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-03-11 19:53:25
"Drambliukas" <kacpav@centras.lt> wrote in message
news:hnb6j9$4vo$1@trimpas.omnitel.net...
> Su salyga, kad elektikas ne daltonikas ir tikrai nesumaisys spalvu :)) Kas
> del 2,5mm2 i rozetes. Atsiranda is pirmo zvilgsnio kvailokas problemcikas,
> kad 2,5mm laido taip lengvai nesulankstysi rozeteje. Jei tai rozeciu

Kazkaip dideliu problemu su laidu sukisimu nebudavo, tik reik tinkamo ilgio
laudus palikti.
Aisku dar priklauso nuo to kaip idetos dezutes ir kurioje dezutes vietoje
laidas ilenda.

> blokas-dedi laidu junge ir komutuoji tas kelias rozetes su 1,5mm2 laidais.
> Be junges naudojant rozetese plonesni laida jis pirmoje rozeteje
> neprisispaudzia. Na cia tik mano, neprofesionalaus montuotojo subjektyvi

Velgi tiek uzverziami su varstasi tiek ikisami kontaktai sekmingai
prispaudzia 2.5 ir 1.5 laidus.
Paversti reikia gerai, o jei nelaiko sriegis, vadinasi rozetes niekam
tikusios.