Tema: Re: Siemens rozetės - TV
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-09 12:58:42

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų
news:hn4ul1$gvr$1@trimpas.omnitel.net...
> tai aš dabar turiu dar geriau, iš sienos kyšo laidas su antgaliu. O bet
> tačiau man reikia rozetės :). Kad slopina ir kiek slopina aš žinau, o ir
> specifikacijose parašyta, 2-4dB. Manau, kad rodys, tuo labiau skaitmeną.

Netikrinau kokio stiprumo signalas iseina pas mane bute is kazkokiu tai
siemens rozeciu,turbut todel,kad nebuvo poreikio, nes visuose kambariuose
rodo viska puikiausiai ir internetas nestreikuoja. Manyciau, kad visos sitos
problemos labiau susijusios ne su rozetemis bute, bet su paciu signalu,
kuris ateina iki buto.