Tema: Re: del grindu lyginimo
Autorius: Milordas
Data: 2010-03-08 15:57:23
na priklauso dar koki stori ten liejai. pas mane pvz 0-30 mm reiktu liet, priklausomai kuriam kambario gale grindys.
galvoju kokia cia protingesne begiu sistema pasidaryt niveliavimui, kad nebutu lyginimas is akies.
O jei pilti savaime ishlyginamaji skiedala, tai idomu kaip kaimynam ar ant lubu nepritekes, o ir brangesnis kad 3 cm pilt :)