Tema: Re: Kur pirkti sodinuku...
Autorius: priest
Data: 2010-03-01 08:56:52
Patariu pirkti tiesiai iš medelyno, nes medelynai tinkamai prižiūri ir
nepardavinėja sergančių medelių, pardavimui skirti medeliai laikomi tinkamom
sąlygom ( niekas neištrauks iš maišo su išdžiūvusiom šaknim), visada
nusipirksi tą rūšį, kurios tau reikia. Galų gale bet kada turėsi kam
pareikšti pretenzijas, jeigu kas ne taip.

Kiek teko pirkti mugėse, tai ne kartą buvo taip, kad nusipirkau ne tą veislę
( nors užrašas ir pardavėjas tikino, kad čia tai), dažnas vaizdas- jeigu
diena saulėta ir šilta, medelį iš maišo ištraukia su apdžiūvusiom šaknim ir
tikina, kad čia viskas OK. Kaina mugėje- visada didesnė negu medelyne,
kartais net iki 50 proc. Susidaro toks įspūdis, kad mugėse prekiauja kas
netingi, kainos užlaužtos, niekas už savo prekių kokybę neatsako, nes rytoj
to pardavėjo čia jau nebus.

Man labai patiko ir medelių pasirinkimas, ir požiūris į darbą ( ir klientą)
ir kainos Vilniuje prie Fabijoniškių "IKI" parduotuvės medelyno skyrius
lauke. Tiesa, kol kas jie dar nedirba, ne sezonas dar.

priest