Tema: Re: Parketlentės klojimas
Autorius: WoraZ
Data: 2010-02-27 15:56:42
Nzn ar buna tokiu skaiciuokliu. Kiek teko det, nemaziau 300m² per visa
laika. Tai viskas vietoje pagal situacija suziurima. Likuciai kartais yra
neisvengiami. Pradedi nauja eile ir ziuri kokie galai yra like ir taip su
kiekviena eile, kad kuo daugiau naudot galus ir butu teisingi siuliu
persileidimai.

"SMart" <strazdaitisBeSpam@gmail.com> wrote in message
> Tą tai aš žinau. O kokiom metodikom suskaičiuot kad paskui neliktų 1/3
> lentų netinkamo ilgio arba netinkamo galo ....

>>> 120<>2200<>2200
>>> 2200<>2200<>120
>>> 120<>2200<>2200
>>> t.t.t.t. nelabai gerai bus tik 12 cm susikabinimas (raštui nelabai