Tema: Re: Del mediniu langu.
Autorius: MinVodai
Data: 2010-02-26 18:29:40
naaa sorry... patys verciat beliberda daryti ten kur nereikia, as apie savo
posta :)
dabar prie langu....
na pats ir pritarei mano nuomonei "...grazioje vietoje prie pusyno"  turbut
pusis auga be kamieno??  ale tas vienas dalinimas neisipaisys i medzio
kamiena??
na kokie petandai....  man visada knieti sugrizti po statybu  i tuos
objektus, kur buvo petandiskai ziurima i kiekviena smulkme ir prasoma
nuolaida.  Tiesiog juokingi atrodo su savo reikalavimais, su savo ale
isprusimu...
Ir tik nereikia man irodyneti, kad mokedamas pinigus TURIME gauti ir
kokybe...
duos gera nuolaida ir kokybe neberupes...  tai apie ka mes??

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4898 (20100226) __________

http://www.eset.com