Tema: Re: Trisluoksnes parketlentes
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-25 11:04:41

"Roberc" <propozicija@gmail.com> parašė naujienų
news:hm55s8$lbo$1@trimpas.omnitel.net...
> Povilas wrote:
>
> Tai sulyginai! kur parketas kur parketlentes!
> 1. Parketas - istisai masyvinis ,reiskia gaug labiau jautrus dregmes
> svyravimams.

Neisivaizduou kiek ten reik tos dregmes parketui, kad ji iskilnotu, bet pas
mane azuolinis parketas ankstesniame bute sudetas ant juodlenciu, tai stovi
jau beveik 15 metu ir nieko jam neatsitinka, nors vandens mates yra nemazai.
O stai kaimynai susidejo brangias parketlentes is kazkokiu tai afrikiniu
medziu, tai vos tik gavo dregmes, tuoj pat iskilnojo I amerikietiskus
kalnelius - duru net nebuvo imanoma atidaryti ir teko lipti per balkona,kad
ieiti I buta.

> 2. Parketa suklot kainuoja brangiau nei parketlentes, + suklojus reikia
> slifuot ir lakuot.

Ir xuj s nim tuom klojimu. Viskas finale iseina ne ka brangiau, nei deti
parketlentes ar  koki nors is geresniu laminatu.

> 100 metu parketui... pasenusi technologija. Ale dar yra like entuziastu...

Tebunie busiu konservatorius, bet man tikras parketas yra graziau ,nei
parketlente. Aisku, tai yra skonio reikalas ir savo nuomones nepersu