Tema: Re: TO apu
Autorius: GBF
Data: 2010-02-25 08:36:26
Arturai, man nesvarbu kas yra backside, kiek jie ten skelbiasi pagamine tu
langu ar dar kazkas, man kaip klientui rupi ka as gaunu, kaip mane priima ir
kad produkcija yra gera... juolab, kad kai pirkau zinau, kad nepermokejau,
kadangi pries pirkadamas buvau ir A ir B ir Z firmoj, kur man paskaiciavo ta
pati ka ir F firma, gal 1% kaina buvo F didesne bet del to procento as nejau
i saraskino kontora, kuri dabar jau gal nebedirba. Beja pirkau langus jau ne
vienam namui.

Niekada nespjaunu i kita gamintoja ir kiekviena karta pries pirkdamas
pasidomiu kaina kitur...

P.S. Fauga dejo dedes name langus pries 10 ar daugiau metu ir jie lig siol
stovi, funkcionuoja, zinoma ju nepalyginsi su siandieniniais...