Tema: Re: KB !!! Re: Parduotu plautuvė FRANKE EFX 651-78
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-25 08:29:53

"AndzuX" <andzej_@_gmail.com> parašė naujienų
news:hm3eog$c0r$1@trimpas.omnitel.net...

> "AndzuX" <andzej_@_gmail.com> wrote in message

Kai parduosi ir sugalvosi ka nors kitko imti, tai tik neimk Franke
maisytuvo. Na, toks sh... ,kad vargu ar dar blogesniu ir buna : vanduo
sunktis per tarpines pradejo, jau tais paciais metais, o po keliu metu (kai
tik baigesi garantija) aplamai pradejo purksti vandeni per maisytuvo galva.
Aisku sunku paaiskinti,kai nekmatai kas vyksrta, nes sunku suprasti kaip tai
yra imanoma, bet faktas kad taip yra. O kai Senukuose konsultantui pradejau
aiskinti kas per beda, tai anas nudave ,kad nesupranta, bet kai nuvedziau ji
prie stendo ir parodziau, tai tyliai ma pasnabzdejo - ne jus pirmas su tokia
problema.