Tema: Re: irankis tiksliam pjovimui (klausimas stalioriams)
Autorius: Arj
Data: 2010-02-20 14:31:50
> Va todėl, žinodamas ką labiausiai perka aš ir vengiu ir kitiems patariu vengti senukų. Net jei norisi tai tą patį
> kinišką šlamštą galima nusipirkti ir kitur. Tik ženkliai pigiau.

tai kad senukai nera pigausia parduotue zinoma seniu seniausiai.
Bet uztat jie turi viena neginciajama pliusa - jie gali atstoti praktiskai visas likusias parduotuves, isskyrus maisto
:)
Kadangi vazinejimas irgi kainuoja, tai jei reikia greitai - deja, bet senukai daznai be konkurencijos, ypac jei nezinai
"tasku"