Tema: Re: del palepes bendruju patalpu
Autorius: european
Data: 2009-02-24 20:35:09
 O as turiu palepes visa plota nusipirkes vienas. Ir gavau leidima
statybai - isirengti atskira buta su iejimu is bendros laiptines.
 Tai man is statybu inspekcijos prisikabino, kad virsuje (jau virs mano
pristatytu nauju laiptu) esancias pagrindines durys i naujaji buta reikes
perkelt su visa siena tolyn (gylyn) nuo tipo bendro laiptines ploto :/
Itariu, kad ji 'truputi' klysta.