Tema: Re: kur is Lenkijos nusipirkt buitines technika?
Autorius: mindau
Data: 2009-02-24 13:45:58
jeigu pats nevaziuosi i vieta komplektuotis, tai labai gerai issiaiskink ir
isitikink, kad prekes nera "brak".
po to parasyk kaip sekesi. nesilazdavoju.. man rimtai idomu kaip sekesi
viska susirinkt ir sutart su lenkais, kad viska surinktu ir graziai
supakuotu i paletes.. i viena palete dar visko nesukraus..

tikimybe, kad kas nors suges nedidele, bet jei taip nutiktu, tai lenkiska
garantija negalios.