Tema: Re: req. betonines cerpes
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-02-18 18:09:07
Viena nama uzdengiau 'monier', sekanciam pasirinkau 'benders'.
Distributorius aiskino, kad 'monier' pagal siaures saliu standarta
praleidzia dregme, o 'benders' vokieciu standartas to neleidzia. Pirkau
http://www.eternit.lt/katalogas/cat-98-euronit_profil-s.html
Mano manymu tai geriausias pasirinkimas ir pigiausias. Ypac tai liecia
krastines cerpes. Cerpiu 'glazura' lyg ir glotnesnie.
'monier' turi vieninteli pranasuma - atvezama su iskrovimu. Man 'euronit'
atveze i distributoriaus sandelius is kuriu su fiskaru pasiemiau man patogiu
laiku. I fiskara pakrove nemokamai, fiskaras kainavo 50 litu ir iskrovimas
is fiskaro tiesiai ant stogo dar 50 litu. Iskroveme dviese su vairuotoju.