Tema: Re: Netikras akmuo
Autorius: Blinda
Data: 2010-02-17 15:12:58
Tai toks sprendimas pagrinde viduj skirtas? Kaip atrodo ar lauke jis
isgyventu? Man reikia specifines formos akmens, visi kiti bus naturalus, bet
tokios formos paieskos man labai uztruktu, todel ir primeciau, kad butu
galima viena falsyva panaudoti.

Stuksenti veloka, nes per sias sventes ten buvau, gal kas greit busite
pastuksentumet :)