Tema: Re: patalpos termostatas
Autorius: HomeSite
Data: 2010-02-17 11:48:10
Turim junkersa ir ta termostata. Pastebejimas toks kad isilus kaimbariui iki
nustatytos temp +0.5 laipsnio issijungia sildymas ir neisijungia kol temp
nenukrenta vienu laipsniu t.y. iki -0.5 laipsnio nustatytos temp. Pas mane
per ta laika radiatoriau atshala, ir kai katilas vel isijungia turi
sushildyti visa vandeni per nauja, o tai uztrunka.
Priejom isvados kad termostatas apsimoka kai reikia palaikyti labai nedidele
temp, o gyvenant geriau reguliuotis katilo termostatu.