Tema: Re: imetu savo isparduodama sandeli, bet cia kaune
Autorius: dz
Data: 2010-02-14 13:53:18
867113260
zigelis@gmail.com
kaunas

Gyvatukas,beveik naujas, buvo sumontuotas ir iskart ismontuotas,
nerudijancio plieno,
kopeleles,kombinuotas, apie 50cmX100cm, panasus i toki
http://www.viskasvoniai.lt/ecat/index/product/7146/ranksluosciu_dziovintuvas_hl-1
200lt

praustuvas (kriaukle) Cersanit Presizent, naujas, balta spalva,60cmx50cm, 20
ir 40lt

praustuvas (kriaukle) cersanit, naujas,  60cmx45cm, baltas, 40lt

Kriaukle, nauja, nerudyjancio plieno, 50cmx50cm, 2vnt po 40lt

Kriaukle (skardine ar nerudijancio plieno) su rutuliniu maisytuvu, naudota,
60cmx60cm,- bonka

Henco daugiasluoksnis vamzdis, d32, PE-Xc/Al/PE-Xc, 50 metru pakuote, 450 lt
+Yra dar 7 Henco adapteriai is 32 daugesluoksnio i 1" (isore)

Daugiasluoksnis vamzdis d18, d20, vokiski, liekanos iki gal kokiu 15-20m,
2lt/m

Vidaus durys,naujos (gali but koks trasportavimo minimalus idreskimas),
turbut fanerines, dazytos baltai, lygios, 75cmx205cm tik varcios + stakta,
4vnt po 90lt

CD lubu profiliai 6vnt po 4m   - 20lt

UD perimetrinis plofilis 3 vnt po 4m, 7 vnt po 3m, 2vnt po 2m, 25lt

Klijuoto medzio palange, lyg uosis, nauja,140x37x3 - 30lt

Plastikine Gofra, juoda, d40, rulonas 25m - 20lt

Ventiliacines dezutes klinkerio murui, pilkos 19vnt, rudos 32 vnt, po 1,5lt

Smeiges Fisher,10 cm, 62vnt po 50cnt
Smeiges Koelner 22cm i keramikini blokeli su metaliniu kaisciu 50vnt po
50cnt
Smeiges (kaistis) Koelner Gok-105, 10.5cm + sraigtas i metala wx-48080, 8cm,
apie 3000vnt po 30cnt
Smeige (kaistis) Croco, 14,5cm, po 25ct

Izoliacijos/muro laikiklis Sk Tuote Oy, naudojamas apdailinio muro surisimui
su siena , po 40cnt

Elektros Variklis, apie 1,5kw, su jungikliu bloku, lyg naujas, 100lt
Yra dar senas variklis, nzn ar veikia, 1.5kw, jei veikia tai uz bonka

Tyvek Soft difuzine plevele, virs 40mx1.5m plocio, 100LT

Sriegtas nerudijancio plieno strypas, lyg d8, 1m ilgio, apie 50vnt po
4lt/vnt

Tvirtinimo juosta 6cm plocio 2mm storio, 5lt uz 1m

Balkio atrama 6cm plocio, 9 vnt po 5lt

Horizontali hidroizoliacija 50cm plocio apie 50m, 50lt

Makrofleksas Soudal, man netinka ant pistoleto, 2vnt uz 2 alaus

Jika klozeto bakelis, naujas, itariu gali but apgedes nuleidimo mechanizmas,
uz bonka

Dazu pistoletas HVLP H-827w su slegio indikatorium, naujas, 100lt

Ventiliai: nauji Giacomini, 1" (d25) vidus-isore, trumpa rankena, 5vnt po
20lt
    http://www.celsis.lt/uzdaromoji-ir-jungiamoji-santechnine-armatura/rutuliniai-ventiliai/ventilis-rutulinis-trumpa-rankena-vi-1-giac-rutulinis-ventilis-vi-1.html?lang=2
    nauji, 1" (d25) vidus-vidus, firma nezinoma, biski aptrinti, 2vnt po
10lt
    2"(50d), buvo sumontuoti trumpam, italiski,vidus-isore (1vnt), 2"(d50)
vidus-vidus (2vnt) po 30lt

apsauginis voztuvas Watts,naujas,svh 1/2", 1,5bar, 10lt

apsauginis termostatas Emetti, 100'C, 20lt
http://www.celsis.lt/matavimo-ir-reguliavimo-prietaisai/emmeti/termostatai/apsauginis-termostatas.html?lang=2&_artperpage=20

potinkine elektros saugikliu spinta, nauja, balta spalva, durys metalines,
korpusas plastikinis, 28 vietu. Kaina 60lt