Tema: Re: wc bakelis murineje sienoje
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-02-12 15:23:39
Turiu panasu, kabo kaip ten gimes.
Siena buvusi is dvieju plytu, tai viena teko isimti ir padaryta nisa
tvirtinti.
Tvirtinta su komplekte buvusiais varztais i likusia plytine siena.
Po to visas bakelis apipustas makrofleksu ir uzdrebtas tinko misiniu.

Jei pertvara tik vienos plytos tai su tvirtinimu gali buti keblumu, manau
reiktu kokius kampuocius ileidineti tam tikrame aukstyje, galima is abieju
sienos pusiu, ir kabinti prie kampuociu.
Su remu ar be remo i vienos plytos siena ileidineti bus tos pacios bedos -
reikes sutvirtinti papildomai.
Tiek kad be remo buna mazesni, pas mane 11 ar 12cm gylio, tai vietoj plytos
tilpo.