Tema: Re: batareikos :)
Autorius: Tyro
Data: 2010-02-08 09:35:36
I kokius fotikus, ir reciau naudojamus aparatus siulau Sanyo Enelope
baterijas. As kai nedaznai fotografuoju, tai jas kraunu jas kas kokius 3
menesius. Jas nusipirkus naujas jos buna jau 80% ikrautos ir galima iskarto
naudoti, ir jos nebeturi savaiminio issikrovimo kaip kad turejo visi mano
anksciau naudoti akumuliatoriai. Budavo paimi fotika po menesio gulejimo ir
batarke budavo jau tuscia, o cia - pasiimi ir fotkini nuo tiek kiek palikai.
:)

--
Tyro

Peugeot 605 '95m