Tema: Re: Taupus sildymas elektra
Autorius: kg
Data: 2010-02-04 14:46:47
tai mano nuomone  tai visishka nesamone tas tarifas elektriniu virykliu
turetojams
tai dar atskiras elktriniu virduliu turetojams ir t.t.
eiliniai vartotojai turetu buti diferencijuojama tik pagal suvartojimo
kiekius
labai sveikintina butu jei taip padarytu
o dieninis naktinis tarifas turetu likt

bet ish kitos puses irgi nesamone - kai skatinama taupyti energija aplamai,
liepia naudoti energija taupanchias lemputes
o tarifas didesnis tam kuris gal taupo ir sunaudoja mazhai energijos
o tam kuris netaupo - daro lengvatas

kg

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4834 (20100204) __________

http://www.eset.com