Tema: Re: cirkuliacinio siurblio vieta
Autorius: Vai
Data: 2010-02-01 10:52:32
taip primazina tekejima per boiler. automatiskai tada dideja tekejimas per
sistema. Paprastas rutulinis grubiai reguliuoja nes jo paskirtis uzdaryta
atidaryta. Galima aisku ir puse jo atidaryt bet jis pabuves ilgesni laika
uzkepa. O tikras balansinis veikia kaip plokstele tolygiai pamazu uzdaro.
Tokiu budu tiksliai sureguliuoji srauta.