Tema: Re: Kaminas
Autorius: T:\)
Data: 2010-01-30 23:11:27
kada pjautos malkos. Itariu beda, kad malkos yra slapios todel ir nesukeli
temperaturos, o dregme is malku garu pavidalu virsta is kamino ir imituoji
garvezi.
Del juskos, kiek pamenu greiztai draudziama buvo uzdarineti juskas krosnyse.
Net nezinojau, kad dar as deda pre KKK (na lyg strupovos kazka turi). Bet
tikrai nemanau, kad tradicinio apatinio degimo katilui reikia juskos. Juskos
negalima uzdaryti todel, kad mazina trauka ir gali prieiti smalkiu i patalpa
(saldi mirtis). Krosnyse juska ustumdavo tik kai sudegdavo malkos ir likdavo
zarijos (bet ir tai ji sandariai neuzsidarydavo).

Tiesa, dar reikia ivertinti, kad grindinio sildymo atveju tu turi ikaitinti
visa grindu betona. pvz. pas mane apie 100 kv.m plotos, tai gaunasi apie 7
kub.m betono. Afigiena akumuliacine talpa, kurios reikia uzsildyti. Jie dar
kureni periodiskai, kas antra diena, ar dar tik statybos, naturalu kad
suryja daugiau ispardziu. Is praktikos nekurenus savaite, pirma para
intensyvaus kurenimo ant katilo max. temperatura pakeliant nuo +10. Antra
para, katilas jau pradeda "issijungineti" ir temperatura pradeda intensyviau
kilti, nes jau betonas grindu buna susiles.

Bet esme malkos ir nekokia mediena, bet kokio dregnumo. Pagal visas teorijas
ir praktikas malka tinkama kurenimui po 2 metu dziovinimo lauke. Jie nori
isitikinti kur beda nusipirk pjuvenu briketu (jie buna sausi).

T:)

T:)