Tema: Re: Dulkiu siurbliai ???
Autorius: trans
Data: 2010-01-29 13:04:06
"Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message
news:hjtv8e$afc$1@trimpas.omnitel.net...
> ir negaila tau to super-duper siurblio? jei siurbi statybines dulkes?
> gali dabaigti ta savo stebukla.

pas mane tik 3men trukes kai kuriu patalpu kapitalinis remontas. Juk
nepirksi tam antro siurblio. Stambuma sluoji sluota, o siurbliu kas lieka.
Anyway remontas baiges - siurblys isgyveno.

> kitas kas uzstrigo - per metus 4 maiseliai ?????????
> tai kiek tu ta siurbli naudoji?

normaliai, kai pradeda netraukt maisiukas buna kietai pritrombuotas ir
sveria kokius 3kg. Tam ir reikalingas galingas oro srautas, kad neuzknistu
su pustusciu maisiuku keitimu

> keista vienok, gal sterilia operacine siurbliuoji :))))
>
> Dulkes yra blogai, ale pirkti super-duper sterilu siurbli uz daug pinigu
> su mintim kad namie bus maziau dulkiu .... as nesuprantu.
> nu nebent name yra rekuperatorius + kondicionierius.
> Juk vasara kai praveri langa kiek dulkiu prieina ir ziedadulkiu ir smelio
> daleliu .....

ne del sterilumo pirktas. Esme galingas srautas, tylus darbas, patogumas ir
ilgaamziskumas. Pries pirkdamas si siurbli masciau apie visokius rainbow,
kiorby, delfin, dyson, bet labai dziaugiuos teisingu pasirinkimu. Per tuos
metus atsirado daug cikloniniu (tada buvo tik dyson), bet pastovus valymas
nezavi, priedo ilgaamziskumas kelia abejoniu. Nemaziau svarbu kad siurblys
butu kompaktiskas, patogus patraukt uz zarnos, kaip kabeli i save sutraukia,
kaip atsparus visokiem smugiam ir pan