Tema: Re: Help! skubaus sprendimo, uzsalo vandentiekis kaip atsildyti?
Autorius: Tomazinas
Data: 2010-01-28 12:58:48
Siulau patikrinta variant :) Man uzshalo nenaudojamo vamzdzhio atkarpa
(pamatai neshiltinti dar, nespejau, tai nesuku galvos del to). Nusipirkau
silikonines zharneles vidinio 4, ishorinio 6 mm diametro. Nusukau krana. I
zarnele ikishau trimerio zhilka (gali kisht 1 - 1,5m), kad galima butu kampu
ikishti ir neuzhspaustu kur. Lenda labai gerai ir gan lengvai. Perveriau
bronzinius prailgintuvus, kad gryzhtanchia srove galima butu kontroliuot ir
nebegtu kur nereikia ir juos isukau. Zarnele prijungiau prie chiaupo ir
paleidau mazha srovele vandeni. Karts nuo karto vis ikishdamas gilyn
zharnele, labai sekmingai atitirpdzhiau. Po to vandeni ishpuchiau ir palikau
ta vamzdi be vandens iki shiltinimo etapo. Pigu, greita ir efektyvu :)

Tomazinas