Tema: Re: "Langu sistemos" UAB. Atsiliepimai
Autorius: Meff
Data: 2010-01-26 23:12:39
1. Neturiu reikiamos imties (ieškau čia - o.building), kad patikrinčiau teiginį "niekas nežino". Mano pažįstamų ratas tikrai ribotas ir su statybomis tiesiogiai nesusijęs.
2. Patikslinsiu: jokios subjektuvios informacijos (aka - vartotojų nuomonės, skundai.lt, supermama ar pan.) apie "Langų sistemos" UAB per google neradau. Įmonių registre, portaluose ir kitur yra tik oficiali info, įkūrimo datos ir pan.
3. Susidariau įspūdį, kad pagrindinė jų veikla yra didmena. Todėl nenuostabu, kad punktas Nr. 1 pasireiškė.
4. Ranga IV buvo žinoma ir teigiamai vertinama (ofialiai) įmonė, kol jų į teismą už skolas nepadavė jų patalpas valanti įmonė... Taigi "po metų nebus" nėra pagrindinis rodiklis. Svarbiausia, kad nedingtų su avansu ir kokybiškus langus pagamintų (gal ir sudėtų).
5. ... reikia eiti dirbti pas gobšų... jis moka du kartus... :-)

P.S. mano išsakytos mintys yra subjektyvios.