Tema: Re: Minksti ratukai kedei
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-26 12:44:17

"bzik" <bzik@bzik.bzik> parašė naujienų
news:hjmgoj$d5q$1@trimpas.omnitel.net...
> mes neintensyviai pasinaudojom pora metu, kol tai pastebejom. Po
> konsultaciju cia isigijom tam skirta apsaugini kilimeli. Guminiu ratuku
> mano kedei rast nepavyko (strypelio ilgis ir diametras netiko). Kilimelis
> pigiausiai gavosi Ermitaze, pritaikant ju piniginius vienetus

Buna ir tu ratuku pirkti ir buna jau kedese istatyti tokie ratukai, bet jie
vis vien kazkiek gadina grindis.Todel daznoje biuro baldu parduotuveje rasi
ir ivairiausiu kilimeliu ,ne stik taip geriausiai isspredzia gribndu
apsuaugos klausimas. Bet turiu pasakyti,kad kokybiskas kilimelis kainuoja
vos ne tike pat,o kartais ir brangaiu ,nei pati kede !