Tema: Re: saltis ir judesio davikliai
Autorius: baltai
Data: 2010-01-25 15:05:51
Pas mane buvo tas pats.. Keiciau gal 3 daviklius - niekas nepadejo: uzeina
ir rekia.
Garaze idetas maitinimo saltinis signalizacijai su kraunamu akumuliatoriumi.
Tai ideja tame, kad nuo salcio uzsilenke akumuliatorius ir jame svyruojanti
itampa
duoda impulsus judeiso daviklaims..
Sprendimas - atjunkt.
Matinimo saltinis turi buti siltai integruotas. Vat tik tokius atsakymus
surinkau savo atveju.