Tema: Re: langai rasoja ->apledejo
Autorius: bleketas
Data: 2010-01-24 23:00:31
panasios ir pas mane bedos. prisegu paveiksliuka. I ta pagaliuka nekreipkit
demesio. Langai mediniai, su stiklo paketu, gal kokiu nzn 7m senumo. Siaip
neapledija jei uzdarytas, bet rasoja, jeigu palieki praverta I virsu tada va
fokusa randi.

Namie temp apie ~20. Reiks kada priklijuot su izolke dacika prie pat stiklo
paziureti kokios ten temperaturos naktimis darosi.
Palange gan plati o prie kairiausio lango to kur fotkeje palanges dar ir
stalas pristumtas, jauciu turi itakos kad nepatenka siluma.

Kuris laikas jau mastau kad gal ispjauti palei langa palangeje tokias
pailgas staciakamper ertmes ir ideti kokias dekoratyvines groteles
ventilecines. Gal tada siluma kiltu nuo radijatoriaus ant lango tiesiai ir
butu geriau??