Tema: Re: intaliacines dezutes - kokias ir kur pirkti kaune
Autorius: aiva
Data: 2010-01-22 00:00:59
kas del bastymosi, tai senukai irgi kol kas kieme pas mane prekybcentrio
neirenge :)
o dezuciu visokiausiu reikia arti 200 vnt. tai net ir po lita nupirkus
nesinoretu ismesti - yra ir tokios patirties su pirkiniais is senuku :(
bet kad jau rekomenduojat, tai aplankysiu rytoj senukus ir paziuresiu, ka ir
uz kiek jie ten siulo.