Tema: Re: programuojamas radiatoriaus termostatas
Autorius: netikras
Data: 2010-01-21 11:53:52
pas mane kombinuotas: sildymo sezonu - nuo sildymo sistemos (man regis su
reguliatorium panasiu i
http://sildymas.danfoss.com/xxTypex/72214_MNU17404614_SIT121.html ),
vasarai - ikaltas reguliuojamas elektrinis tenas.

tai isivaizduoju, kad centrinio sildymo reguliatoriu reiktu keist tavo
nurodytu http://sildymas.danfoss.com/xxTypex/71694_MNU17404607_SIT121.html
ir tiek..