Tema: Re: ar reikia projekto?
Autorius: bzik
Data: 2010-01-12 16:58:04
uz mano manymu pakankamai primityvu namo ir ukinio pastato rekonstrukcijos projekta (is esmes architekturine dalis, primityviai konstruktyvas) ir suderinima rajone pries metus sumokejau  5300 Lt. Architektui visi juodrasciai buvo pateikti, nes reikejo iformint tai, kas jau egzistuoja. Jo kolegoms butu reikeje ~7000 uz panasu darba.