Tema: Re: Plyteliu isklijavimo kokybe. Pamastymai apie kokybe
Autorius: trans
Data: 2010-01-14 16:35:42
kokybe kokybei nelygi, pvz pas mane vonios 6m2, plyteliu plotas 40m2,
mozaikos nera, sukombinuotos 6rusiu plyteles is kolekcijos, yra pora nisu,
pertvara, apzaidimas kai kuriu kampu aliuminio kanteliais, pailgas duso
trapas su kuriuo irgi yr ka veikt. Tai va plyteliu meistrelis jau puskuoja
15 dienu (120 val). Ryt prades siuliu glaistyma epoksidiniu glaistu kas irgi
uztruks. Po vonios pastatymo, dar ateis sienele apklot plytelem, taigi "suma
sumarum" bus 20 dienu. Is sono atrodo absurdas tiek laiko, bet kai pats
matau visa procesa kai kiekvienas niuansas yra aptariamas ir realizuojamas
tai man atrodo tikrai viskas normaliai. Gal koks super duper greitas
meistras ir padarytu per 10 dienu, bet kokybe tektu pamirsti.