Tema: Re: Q: Medines palanges
Autorius: sulas
Data: 2010-01-12 14:51:08
As dariausi pusines, bet turejau savo klijuota mediena, tai kainavo beginis
metras 50cnt uz 1cm ploti. Pvz jei palanges ilgis 1metras, plotis 20cm, tai
kaina 10Lt su pastatymu. Jei su ju mediena, beginio metro kaina 1Lt uz 1cm
ploti.
Gal dabar kainos pasikeite, nezinau.
Tiesa, mano namas netoli jo dirbtuviu, gal ir tai kaina itakojo.
Stalius Jonas 869843102 Domeikava, Kauno r.