Tema: Re: dujinis katilas
Autorius: Zolla
Data: 2010-01-12 10:20:41
na, ir man skauda galva del situ dalyku... bandziau cia aiskintis, bet
priejom isvados, kad reikia tiesiog eksperimentuoti. Tai va as pas save
pastebejau (52 kv. butas), kad man ekonomiskiausia, kai katile yra kuo
zemesne temperatura (45C-50C), o radiatorius suku pagal poreiki. Bandziau
katile uzdeti 60C, tai zymiai daugiau naudojo duju, nors radiatoriai buvo
palikti ant tokios pat temperaturos (kai katilas buvo pasuktas 45C). Nors
nesu tikras del ilgalikes perspektyvos, gal ten ivyktu koks tai stebuklas ir
po menesio su 60C temperatura katile pradėtų nedaug valgyti duju, bet per ta
menesi man uz 3 menesius manau prisuktu.
o kiek pas tave ima duju? Pas mane propanas/butans, tai dabar apie 1,8 kub.
parai (su karsto vandens pasildymu), katile 50C, radiatoriai ant 1. Bute 18
laipsniu.