Tema: Re: Kondicionierius miegamajame
Autorius: ttk
Data: 2010-01-08 11:32:25
Kondicionieriu jau turiu, ten jame yra galimybe paskirstyti srauta
zaliuzemis, tai tikriausiai kabinsiu kampe gale koju, bet skersai lovos.
Del miegojimo karstyje, tai man jau geriau miegoti prie +16, negu prie +26,
aisku iki tiek neatsaldysiu, galima pries miega kazkiek pravesinti. Taip pat
galvoju ji panaudoti ir pasildymui prie nedidelio salcio, siaip sildymas
grindinis. Antra dar galvoju statyti svetaineje.