Tema: Re: Maisytuvo tarpiniu pakeitimas
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-01-07 22:32:41
Keiciasi per apacia, tik daznai tos tarpines buna priklijuotos prie korpuso,
o ir pirkti ju nelabai matydavau.
Sekmingai tokie gedinai gydomi silikoniniu hermetiku, pvz automobiliniu.
Isrenki, nusausini isvalai, sutepi hermetiku, ten aplink tarpines vietos
pakankamai.
Palauki keliolika minuciu kol hermetikas prades stingti, sutepi kita dali
indu plovikliu ar muilu, kad hermetikas neprisiklijuotu prie kitos dalies ir
surenki.
Apatine verzle stipriai uzsuk, nes siaip buna kad ir del jos pradeda leisti.