Tema: Re: stogo siltinimas/sumustinis
Autorius: linas
Data: 2010-01-07 15:14:44
pamirsau paminet kad difuzine yra, zodziu jei teisingiau butu taip is
virsaus i apacia: skarda, 2cm tarpas, plevele tyvek soft, vata20cm (po 5cm
4sluoksniai prakeiciant), vata 5 cm perdengiant staciai gegnem, plevele
difuzine ir is krt osb. nelabai suprantu kam ten deti priesvejine vata, juk
te apkrovu nelaiko, beto garo plevele vaidina jau kaip priesvejine,
nepraleidzia garu...