Tema: Re: nauja vartotoju prijungimo prie el. tinklu tvarka
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2010-01-07 13:28:58
Va cia ir man klausimas pasistojo - pries ~ 2 metus sode mums su kaimynu
paskaiciavo oro linijos keitima nuo transformatorines iki musu sklypu,
kiekvienam gavosi ~ po 15000 Lt, nu, ten buvo padendgimas 60%, gautusi ~ po
6000.
Pagal sia tvarka telpu i II grupe, tas pats galingumas man kainuotu ~2500
Lt.
Tai kaip cia yr ? Patys save jie skriaudzia?